.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشکیل فراکسیون استادان دانشگاه در مجلس

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، حجت الاسلام علیرضا سلیمی با اشاره به این موضوع که یک سوم نمایندگان انتخاب شده برای حضور در مجلس نهم شورای اسلامی را استادان دانشگاهها تشکیل می دهند اعلام کرد که فراکسیون استادان در مجلس نهم راه‌اندازی خواهد شد.

وی تاکید کرد که این افراد به صورت منسجم و با رویکرد واحد برای حل مشکلات و چالشهای فعلی با توجه به رشته و تخصصی که دارند نیاز است که این فراکسیون را تشکیل دهند.

به گفته این نماینده مجلس نهم شورای اسلامی، فراکسیون استادان لازم است با اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، دانشگاههای کشور از جمله دانشگاه آزاد و حوزه علمیه قم تعامل داشته باشند.

سلیمی درباره فراکسیون دانشگاهیان مجلس هشتم شورای اسلامی تصریح کرد: فراکسیون دانشگاهیان در مجلس هشتم دچار سیاست زدگی شده بود و نه تنها کارایی واقعی نداشت بلکه به امور جناحی و حزبی می پرداخت.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که نمایندگان در مجلس نهم به دنبال جدا کردن فراکسیون استادان از کارکردهای حزبی و جناحی هستند.

وی خاطرنشان کرد که در مجلس هشتم شورای اسلامی فراکسیون دانشگاهیان فعال بود اما فراکسیون استادان پیش از این در مجلس سابقه ای نداشته است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.